Tygodnik Solidarność w nowej szacie

Do czytelników trafił pierwszy w nowej wydawniczej formule i formacie Tygodnik Solidarność. Po kilkunastu latach zmieniła się szata graficzna i zwiększyła liczba stron – z 44 do 68.

Tygodnik jest łamany jak nowoczesne pismo. Jest adresowany – jak mówi red. naczelny Krzysztof Świątek, do wszystkich, którzy opowiadają się za polską racją stanu, sprawiedliwością społeczną i szukają mediów, które reprezentowałyby ich jako pracowników.

- Szczególnie myślimy o ludziach młodych, bo to oni są zatrudniani na tzw. „śmieciówkach” – często bez prawa do płatnego zwolnienia lekarskiego, płatnego urlopu, kredytu i emerytury. Zarówno odnowiony tygodnik, jak  i portal będą unikalne na polskim rynku, bo idą w poprzek neoliberalnej ekonomii, a ona króluje nadal w polskich mediach. My jesteśmy przeciwni absolutyzowaniu wolnego rynku, bo „niewidzialna ręka rynku” często okazuje się ręką nieuczciwego pracodawcy, albo po prostu gangstera – dodaje Świątek.

W nowej formule rozszerzone są działy: społeczeństwo, związek, kraj, historia, sport oraz wprowadzane nowe: psychologia (w tym numerze zamieszczamy tekst: „O aborcji bez ściemy”), zdrowie (w bieżącym artykule o tym, jak rzucić palenie) czy „świat wokół nas”.

Graficy odnowili logo pisma, zaproponowali zupełnie inną czcionkę – większą i bardziej przyjazną dla oka. Przygotowaliśmy inny układ tygodnika – ze zmienioną strukturą działów. Tygodnik będzie miał   wyrazistsze okładki i prezentował większe zdjęcia, pozyskiwane także z agencji fotograficznych.

Download PDF
Powrót Drukuj stronę